فعالیت های آموزشی و پرورشی دبستان عمان سامان 98-97

فعالیت های آموزشی و پرورشی دبستان عمان سامان خانم پروین بهرامی سال تحصیلی98-97

فعالیت های آموزشی و پرورشی دبستان عمان سامان 98-97

فعالیت های آموزشی و پرورشی دبستان عمان سامان خانم پروین بهرامی سال تحصیلی98-97

مراسم جشن تکلیف دانش‌آموزان

جمعه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۳:۲۷ ب.ظ

جشن تکلیف دانش آموزان دختر دبستان عمان سامان  برگزار شد

سم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم
و الحمدلله ربّ العالمین و الصّلاة و السّلام علی سیّدنا و نبیّنا ابی‌القاسم المصطفی محمّد و علی آله الطّیّبین الطّاهرین المعصومین سیّما بقیّةالله فی الارضین.

 خیلی خوش آمدید دانش آموزان عزیز؛ فرزندان سالم و باهوشِ امروزِ این ملّت و ان‌شا‌ءالله زنان و مدیران اداره‌کننده‌ی کشور  فردا. تبریک عرض میکنم به شما فرزندان عزیز، به‌خاطر ورود در حیطه‌ی تکلیف الهی و جشن تکلیف.


در این مراسم ابتدا مدیردبستان گفت:امروز روز با برکت جشن عبادت و جشن تکلیف شما دختران است که مجوز گفتگو با خداوند را دریافت کردید. وادامه داد: دختران زودتر از پسران به تکلیف مى رسند و این نوعى امتیاز براى آنان و نشان آمادگى بیشترشان است. وی تصریح کرد: خاطره جشن تکلیف، یک خاطره شیرین تربیتى و معنوى است که نوجوانان روز مکلّف شدن خود را طی مراسمى جشن بگیرند و شادى کنند.خداوند به خاطر دلبستگی و دوستی با بندگانش از آنان برای حرکت به سوی زیبایی ها و اقامه نماز و عبادت دعوت کرده است. وی رسیدن به سن تکلیف را تولدی دوباره عنوان کرد و گفت: حفظ کانون خانواده و ایجاد محیطی سالم و پرورش فرزندان پاک در گرو رعایت اصول و مبانی دینی است. رعایت حجاب را امری ضروری و بازدارنده از گناه است و جامعه مانوس با قرآن و احکام الهی از ناهنجاری ها مصون می ماند و انس با قرآن و نماز باعث خنثی شدن نقشه ها و فتنه های دشمنان می شود.

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۸/۰۲/۲۷
  • ۲۳۴ نمایش
  • عمان سامان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی